Доставка і оплата


Зробити замовлення в нашому оптово-роздрібному інтернет магазині інтимних товарів "Sex Is Good" - швидко і зручно!

Наш колл-центр працює з 10:00 до 21:00, щодня!

Замовлення що надійшли після 21:00 будуть оброблені менеджером на наступний день.

Зробити замовлення в нашому оптовому інтернет магазині "Sex is Good" простіше простого!

  • Виберіть в каталозі товар, який Вас зацікавив і додайте його в корзину.
  • Далі необхідно ввести особисті дані (для поштової посилки вказати ПІБ).
  • Відправлення здійснюється тільки після підтвердження менеджером замовлення в телефонному режимі або іншим зручним для Вас способом. Наприклад: SMS, Viber, Email. (Винятком є ​​тільки замовлення по передоплаті)

Способи доставки:

  • Доставка транспортною компанією "Нова пошта".
  • Кур'єром по Київу.

Важливо знати:

  • Оптово-роздрібний секс-шоп "Sex is Good" гарантує абсолютну анонімність і конфіденційність. Особиста інформація про покупця, зазначена при оформленні та підтвердженні замовлення не розголошується і не передається третім особам!
  • Товар Ви отримуєте на відділенні виключно в непрозорій упаковці, без будь-яких позначок або логотипів магазину.
  • В якості відправника зазначено приватну особу.

Умови по відправці:

  • При оформленні замовлення з доставкою по Новій Пошті необхідно внести часткову (в розмірі 100 грн) або повну передоплату за замовлення.
  • У разі зберігання товару на складі "Нова Пошта" більше 5-ти робочих днів - ми відкликаємо товар або покупець самостійно оплачує послугу зберігання.

Оплата заказу:

  • Оплата на банківську карту.
  • Оплата онлайн за допомогою банківської карти.
  • Оплата готівкою.

Правила повернення:

Ми згодні, що покупка повинна радувати покупця, але якщо з товаром щось не так з вини виробника, то ми готові вам з цим допомогти. Хочемо звернути вашу увагу на те, що перед відправкою товару посилкою, або видачі товару в магазині, кожен товар із замовлення перевіряється вручну, щоб уникнути заводського браку при отриманні замовлення.

Посилаючись на Закон про захист прав споживачів ({В редакции Закону No 3682-XII від 15.12.93, ВВР, 1994, No 1, ст. 1}), якщо ж виявлені неполадки з електрообладнанням протягом 14 днів після покупки, то зверніться в той магазин, де було придбано виріб (при собі повинен бути документ, що підтверджує вашу особистість, неушкоджений чек про покупку, заводська коробка належного стану, а також сам пристрій має бути чистим).

Якщо з товаром що-небудь трапиться протягом терміну гарантії, то ви можете звернутися в магазин з проханням про вирішення даного питання. Також, врахуйте, що товари, які відносяться до категорії "Предмети особистої гігієни", "Медикаменти", "Товари, що контактують з частинами тіла" та інші схожі категорії - поверненню та обміну не підлягають. Всі питання можна вирішити, тому не мовчіть і звертайтеся в магазин! Вдалих вам покупок і пристрасних ночей!

Потрібна порада?

Якщо вам важко вирішити, що вибрати чи придбати, напишіть нам лист 

Задайте питання

Нічого не знайдено?

Якщо ви не можете знайти те, що шукаєте, спробуйте скористатися цією простою формою пошуку

Акції

Всі акції магазину
на нашому веб-сайті!

Акційні товари