Доставка і оплата
Зробити замовлення в нашому оптово-роздрібному інтернет магазині інтимних товарів "Sex Is Good" - швидко і зручно!
Наш колл-центр працює з 10:00 до 21:00, щодня!
Замовлення що надійшли після 21:00 будуть оброблені менеджером на наступний день.
Зробити замовлення в нашому оптовому інтернет магазині "Sex is Good" простіше простого!
- Виберіть в каталозі товар, який Вас зацікавив і додайте його в корзину.
- Далі необхідно ввести особисті дані (для поштової посилки вказати ПІБ).
- Відправлення здійснюється тільки після підтвердження менеджером замовлення в телефонному режимі або іншим зручним для Вас способом. Наприклад: SMS, Viber, Email. (Винятком є тільки замовлення по передоплаті)
Способи доставки:
- Доставка транспортною компанією "Нова пошта".
- Кур'єром по Київу.
Важливо знати:
- Оптово-роздрібний секс-шоп "Sex is Good" гарантує абсолютну анонімність і конфіденційність. Особиста інформація про покупця, зазначена при оформленні та підтвердженні замовлення не розголошується і не передається третім особам!
- Товар Ви отримуєте на відділенні виключно в непрозорій упаковці, без будь-яких позначок або логотипів магазину.
- В якості відправника зазначено приватну особу.
Умови по відправці:
- При оформленні замовлення з доставкою по Новій Пошті необхідно внести часткову (в розмірі 100 грн) або повну передоплату за замовлення.
- У разі зберігання товару на складі "Нова Пошта" більше 5-ти робочих днів - ми відкликаємо товар або покупець самостійно оплачує послугу зберігання.
Оплата заказу:
- Оплата на банківську карту.
- Оплата онлайн за допомогою банківської карти.
- Оплата готівкою.
Правила повернення:
Ми згодні, що покупка повинна радувати покупця, але якщо з товаром щось не так з вини виробника, то ми готові вам з цим допомогти. Хочемо звернути вашу увагу на те, що перед відправкою товару посилкою, або видачі товару в магазині, кожен товар із замовлення перевіряється вручну, щоб уникнути заводського браку при отриманні замовлення.
Посилаючись на Закон про захист прав споживачів ({В редакции Закону No 3682-XII від 15.12.93, ВВР, 1994, No 1, ст. 1}), якщо ж виявлені неполадки з електрообладнанням протягом 14 днів після покупки, то зверніться в той магазин, де було придбано виріб (при собі повинен бути документ, що підтверджує вашу особистість, неушкоджений чек про покупку, заводська коробка належного стану, а також сам пристрій має бути чистим).
Якщо з товаром що-небудь трапиться протягом терміну гарантії, то ви можете звернутися в магазин з проханням про вирішення даного питання. Також, врахуйте, що товари, які відносяться до категорії "Предмети особистої гігієни", "Медикаменти", "Товари, що контактують з частинами тіла" та інші схожі категорії - поверненню та обміну не підлягають. Всі питання можна вирішити, тому не мовчіть і звертайтеся в магазин! Вдалих вам покупок і пристрасних ночей!
Рекомендовані
Нічого не знайдено?
Якщо ви не можете знайти те, що шукаєте, спробуйте скористатися цією простою формою пошуку